Breaking Bad 5. Sezon 16. Bölüm

Breaking Bad 5. Sezon 16. Bölüm

Felina 30 Eylül 2013

HATA BİLDİR
Profil resmi
alprnpk alprnpk 20 Ağustos 2014

bu arada bu dizi türk dizisi olsaydı kesin tuttu diye devam ettirirlerdi sadece jesse kurtuldu diye breaking bad:jessenin yolu filan yaparlardı :)

0
3
Cevapla
Öyküm Güven Öyküm Güven 02 Temmuz 2014

Dizi bitti ben de bittim bir daha hiç bi diziden böyle zevk alıcağımı sanmıyorum, muhteşem bi final bölümüydü

0
1
Cevapla
brk brk 19 Ağustos 2014

bugune kadar ızledıgım en ıyı basyapıtsın basıma gelmıs en guzel seysın. keske bıtmeseydı dızıyı kotuleyen bos kafalar mezara. efsane olarak tarıhe gectın bence BREAKING BAD !!!

0
1
Cevapla
alprnpk alprnpk 19 Ağustos 2014

Bu diziden sonra tat alabileceğim bir dizi arayışı çok uzun süreceğe benziyor. Oyunculuklar, senaryo, dizideki birçok şey çok orijinaldi.Walt reis ölmeden önce yaptı yapacağını.Mekanın cennet olsun baba adam gibi adamdın :)Çok iyiydi yo.

0
1
Cevapla
pastirmalisucuk pastirmalisucuk 20 Ağustos 2014

bence gayet iyi ve yerinde bir finaldi.beğenmeyen arkadaşların çoğu abartılı ve saçma türk dizilerine alıştıkları için bu tarz finalleri beğenmiyorlar.

0
1
Cevapla
Ebucan Ebucan 18 Ekim 2014

Bu dizi hakkında tek kötü şey: Bu tarzda izleyeceğimiz herhangi bir şeyden(dizi/film) beklentimizi o kadar yükseltti ki artık kolay kolay tatmin olmayacağız. Yani çıtayı çok yükselttiler. Kara-Drama hiç bu kadar zevk vermemişti. Ayrıca karakterler arası iyi-kötü çizgisinin olmayışı, yerinde, gerekli ve yeterli aksiyon-gerilim unsurları, ince esprileri, kullanılan sembolizm(renkler, sinek,...), zihinizi sürekli diri tutması ve daha saymadığım bir çok özelliği bu diziyi eşsiz kılıyor.Çıtayı yükselten unsurlar da bunlardı. Böyle bir yapımla bir daha karşılaşmamız biraz zaman alacağa benziyor.

0
1
Cevapla
sonu güzeldi sonu güzeldi 28 Ekim 2014

hiç bir türk dizisinde bu etkileri göremezsiniz. bizimkiler varsın sapıklık, ensest ilişki, kim kimi boynuzluyor, kim kimi vuruyor, intikam derdi, gençliği mahvedecek diziler yapmaya devam etsinler. bir breaking bad, bir lost kadar olmasa da breaking bad bana göre oldukça güzel bir senaryo üzerinden yazılmış. bizimkiler varsın sadece türkiyeyi hedef alan diziler yapsınlar. bir türk yapımı dizi, dünya ile aynı anda yayına gireceği günleri bekliyorum. tabi bizimkiler yapmak istese

0
1
Cevapla
taha yıldız taha yıldız 07 Ekim 2013

gerçekten süper bir dizi ama kazandığı o kadar paranın hepsını arkasını kurtarmak için harcadı kendı ıcın cılgınca eglencelı bır sey yapmamaları ınsanın canını sıkıyor

0
0
Cevapla
mesut mesut 22 Nisan 2014

dizi budur yo :)

0
0
Cevapla
gökmen ünügür gökmen ünügür 16 Mayıs 2014

haydan gelen huya gider

0
0
Cevapla
büşra demirci büşra demirci 03 Haziran 2014

walter yaptı yine yapacağını :)

0
0
Cevapla
Ömer Faruk Ömer Faruk 28 Haziran 2014

BAŞTAN SONA BAĞIMLILIK YARATAN HARİKA BİR DİZİ.ÖYLE BİR SEY Kİ BİR BÖLÜMDE TÜM KARAKTERLERİ SEVERKEN DİĞER BİR BÖLÜMDE TÜM KARAKTERLERDEN NEFRET EDEBİLİRSİNİZ.

0
0
Cevapla
FIRAT FIRAT 05 Temmuz 2014

bu diziyi herkes izlemeli humteşem bir eser çıkarılmış ortaya gerçekten hakkını vermek lazım. bay walt harikasın adamım yo!

0
0
Cevapla
arani33 arani33 07 Temmuz 2014

Dizi gerçekten bağımlılık yapmıştı.Bitmesiyle boşluğa düşmüş gibi hissettim...

0
0
Cevapla
Aleserche Aleserche 11 Temmuz 2014

sonu kötü bitti be :(

0
0
Cevapla
samet samet 27 Temmuz 2014

efsane bi dizi her zamanda öyle kalacak...

0
0
Cevapla
Badreligion Badreligion 02 Ağustos 2014

İşte bu hiç bir dizi bu dizi kadar harika olamaz

0
0
Cevapla
harun harun 07 Ağustos 2014

Dizinin her bölüme tamamen farklı bir filmmiş gibi başlamasını sevmiyorum.

0
0
Cevapla
dogukan2834 dogukan2834 09 Ağustos 2014

İnanamıyorum bitti,bir efsane bitti.Her şeyiyle çok güzeldi.Teşekkürler BB kadrosu ! :(

0
0
Cevapla
buğrahan buğrahan 10 Ağustos 2014

ağladım ağladım mavi bebeğim içim parçalandı keşke böyle olmasaydı

0
0
Cevapla
brave99 brave99 21 Ağustos 2014

nasıl beğenmediniz diziyi anlamadım

0
0
Cevapla
ecelif ecelif 23 Ağustos 2014

dizi kesinlikle harikaydı. jesse bir kac bolumde "mr white yaptıkların yanına kar mı kalıcak" dedi hep ,ama sanırım onun yanına kar kaldı. walt kimyaya hasta bir adam o yuzden meth yapmayı seviyordu, labını seviyordu ve sonunda çalan parça gercekten bunu özetliyordu. ÇOK AMA ÇOK BEĞENDİMM keşke bitmeseydi.

0
0
Cevapla
Conqueror27-CI Conqueror27-CI 24 Ağustos 2014

Duygularımı ifade edemiyorum. Olağanüstü bir dizi demekten başka bir şey gelmiyor aklıma. Walter ile Jesse birlikte yeni bir hayata başlar diye umut ediyordum açıkçası öyle bir final beni daha çok mutlu ederdi ama bu hali de çok başka olmuş. Güzel bi maceraydı, yapımda emeği geçen herkesin ellerinden öpmek lazım. Filmdeki en sevdiğim karakter Saul Goodman, en saygı duyduğum karakter Mike oldu. Ama şöyle bi bakarsak hepsi de birbirinden başarılıydı. Özetlee; Efsaneni unutmayacağız Heisenberg !

0
0
Cevapla
pinkipanki pinkipanki 25 Ağustos 2014

Efsane dizi iki kelimeyle budur. Beğenmeyenler methin kafasında beyler ben oyalıyorum siz kaçın

0
0
Cevapla
Ertuğrul Aslan Ertuğrul Aslan 25 Ağustos 2014

vay be Heisenberg seninde sonun geldi :D Bi diziyi daha burada sonlandırmış bulunmaktayız hayırlı işler..

0
0
Cevapla
ayşe ayşe 27 Ağustos 2014

bu dizi nasıl beğenilmez anlayamıyorum.beş dalda emyy sildi süpürdü.üstelik en iyi senaryo dalında aldı bu ödülü....

0
0
Cevapla
ogulcanselman ogulcanselman 29 Ağustos 2014

sirf diziye yorum yapmak icin uye oldum. bastan sona bir saheser olmus. kurgusundan oyunculuga kadar begenmeyen kisilere anlam veremiyorum efsane!Respect. tesekkurler harikaDizi

0
0
Cevapla
a.n.d a.n.d 04 Eylül 2014

sonunu herkes biliyordu ama acıklı bitti bea vay be gerçekten ne pısırıklığın ne de egoistliğin iyi olduğunu herşeyin ortasının güzel olacağını ve toplumu bilinçlendirme adına uyuşturuculara karşı ve kanserli hastalara destek olmak amacıyla yapılmış çok sağlam bir diziydi gerçekten o kadar izlediğim zamanın boşa gittiğini düşünmüyorum çok şey kattı helal olsun walter helal olsun heısenberg kahpe karılar ölsün flynn için yardım toplayıp ağzını düzeltelim bayağı iyiydi gorusmek uzere

0
0
Cevapla
jester jester 04 Eylül 2014

bitmeyeydi iyiydi ... aklımda kalacaklar ; yo! (: efsane dizi

0
0
Cevapla
bertilda bertilda 04 Eylül 2014

efsane bi dizi ama bence çok abartıyolar. prison break daha güzeldi bence. puan gereksiz fazla.

0
0
Cevapla
Hilmidinho Hilmidinho 09 Eylül 2014

Efsaneye laf yok

0
0
Cevapla
ywz ywz 14 Eylül 2014

üşüyoruz walter reis

0
0
Cevapla
mesut mesut 22 Eylül 2014

şimdi bitemez yaa:((

0
0
Cevapla
vincent vincent 24 Eylül 2014

diziyi beğenmeyenler gidin pokemon izleyin ...aq bebeleri....sığları..

0
0
Cevapla
Borann Borann 24 Eylül 2014

Yorum yaptigini sanan tüketici öküzleri gördükce hayattan sogumaya devam ediyor insan.. Efsane ulan bu dizi ayi, ayinin evladi, ne anlar senin dangalak beynin bu dizinin gercekciligini, sadeligini, heyecanini... Sevmiyorsan git karadayi izle.. Ne isiniz var ulan buralarada piyasa p...leri?

0
0
Cevapla
ferhatsevilll ferhatsevilll 07 Ekim 2014

Lost, Breaking Bad, Prison Break, Sherlock gibileri gelmez bi daha :(

0
0
Cevapla
huseyın huseyın 17 Ekim 2014

valla mukkemmler bır dızı ılk baslarında sıkılıabılrısın belkı ama ızlemeyen cok sey kaybeder sonu nekadar acı bıtsede zaten kalıtelı dızıılerın sonları hep acı ve unutlam bır fınal oluyor ornegın prıson brak :)

0
0
Cevapla
ibrahim ibrahim 03 Kasım 2014

yorum yok ilk kez bi dizi izledim!!!!

0
0
Cevapla
olc olc 20 Kasım 2014

bir efsane daha bitti...Wire, Dexter ve şimdi de bu...

0
0
Cevapla
Bitmemeliydi Bitmemeliydi 22 Kasım 2014

Böyle bir bölüm olamaz,aşığım bu diziye ve bitti :( !

0
0
Cevapla
oguz oguz 02 Aralık 2014

duyabilene çok şey söyleyen bi hayat filmi

0
0
Cevapla
uuuryilmaz uuuryilmaz 03 Aralık 2014

Böyle bir dizide artık gelmez herhalde piyasaya içimde bir burukluk oluştu gitseydi bi kaç sezon daha be ustam Forever W.W.

0
0
Cevapla
AstalaVista AstalaVista 28 Aralık 2014

Şu ana kadar yapılmış en güzel dizi... Uzun yıllar da bu dizinin yanına yaklaşamazlar. Bakalım dizi açlığını Better Call Saul karşılayabilecek mi. Yalnız bitmeyeydi iyiydi :)

0
0
Cevapla
Gorx Gorx 24 Ocak 2015

diziyi severek ve heyecanla izledim teşekkür ederim.

0
0
Cevapla
alper alper 03 Mart 2015

Walt'ın sonu keşke daha iyi olsaydı.Bunu hak etmemişti.

0
0
Cevapla
Elif Elif 07 Nisan 2015

Vay be! İyi diziydi bazı yerlerde çok sinirim bozulmadı değil,gereksiz yersiz ölümler oldu çok fazla.walt tam bi pislikti iyiki öldü ,

0
0
Cevapla
selimce selimce 14 Eylül 2015

Bu diziyi bitirdikten sonra hiç bir Türk yapımı dizi izleyemeyeceksiniz

0
0
Cevapla
burak burak 11 Ağustos 2014

Tam bir overrated dizi bence. IMDB puanına göre söylüyorum beklentimin çok altında kaldı.

6
0
Cevapla
Alperen Alperen 12 Ağustos 2014

Şu diziyi izlemeye ayırdığım zamana acıyorum. Bu kadar şişirilmiş bir dizi olamaz. 5 sezonu toplayıp 2,5 saatlik bir film yapsalardı çok güzel diyebilirdim ama ilk sezonunun zorla izlemeye çalışanlar, hiç devamını izlemekle uğraşmasınlar.

6
0
Cevapla
miley miley 15 Ağustos 2014

bu diziden daha güzel diziler var arkadaşlar dürüst olmak gerekirse 5 sezon boyunca çok sıkıldım izlerken sadece çok abartıldığı için devam ettim ama finalide iyi yapamamışlar dizinin verdiği dersler var tabiki ama efsane bir dizi değil .

6
0
Cevapla